zaterdag 7 juni 2008

My first blog (mijn eerste blog)

Dear friends and family,

Welcome to my first blog. This is trial for me, to see if I can maintain a certain kind of website, with relevant information for you. I hope that I can entertain people with this and keep you all up with news about myself or about things that are interresting me. I will wright this in Englis and Dutch, because I have got friends in the Netherlands and abroad. Thank you for visiting this blog and welcome. God bless you.

Anton

Welkom op mijn eerste blog. Dit is een test voor mij om te zien of ik een soort van website kan onderhouden met relevante informatie voor jullie. Ik hoop dat ik hiermee mensen kan entertainen en jullie op de hoogte kan houden van nieuws van mijzelf en van dingen die mij interresseren. Ik schrijf dit in het Engels en in het Nederlands, want ik heb zowel vrienden in Nederland als in het buitenland. Bedankt voor het bezoeken van deze blog en welkom. Gods zegen.

Anton

Geen opmerkingen: